Helpful ReplyHot!London tattoo guys

Page: << < ..161718 > Showing page 17 of 18
Author
badder2
  • Total Posts : 2374
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2017/12/11 11:15:13 (permalink)
So many people rocking these blackwork/trad/prison tatts nowadays. 
 
Its all a bit meh to me. 
 

Majik
  • Total Posts : 41839
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2017/12/11 12:26:25 (permalink)
I like them but when you see neeky guys with the 8 pointed stars it is a bit much.


gavinx
  • Total Posts : 8142
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2017/12/11 13:07:16 (permalink)
that's it isn't it? i think they're pretty cool in isolation, but just every fucking app developer cunt in dalston is covered head to toe in em... 
post edited by gavinx - 2017/12/11 13:15:44
Smokey McPot
  • Total Posts : 28052
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2017/12/11 13:11:27 (permalink) ☄ Helpfulby Whagwan 2018/02/15 13:02:54
looks like he just stuck the flash book on himself.
Daniel Snakeman
  • Total Posts : 32145
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2017/12/11 14:08:17 (permalink)
My m80 has a few bits from Giannluca Fusco in that BnG trad style. He's one of the best imo, they look amazing up close.
gavinx
  • Total Posts : 8142
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2017/12/11 14:56:08 (permalink)
yeah, his work is quality
 
must admit i've never really seen the appeal of pin-up girls though
badder2
  • Total Posts : 2374
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2017/12/11 14:57:23 (permalink)
Majik
I like them but when you see neeky guys with the 8 pointed stars it is a bit much.



 
I actually saw some geezer with the whole stars on his knees the other day in some trendy bar in kemp town. 
 
His russian mafia credentials were definitely questionable. 
gavinx
  • Total Posts : 8142
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/02/15 11:04:17 (permalink)
got a new bit on my other leg a few weeks ago... loz thomas at one x one in soho. lovely chap, great work
 
shit photo but you get the idea!

Syhr
  • Total Posts : 44369
  • Status: online
Re: RE: London tattoo guys 2018/02/15 11:17:14 (permalink)



Lrrr
  • Total Posts : 31120
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/02/15 11:28:45 (permalink)
Syhr





LOL

gavinx
  • Total Posts : 8142
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/02/15 11:45:28 (permalink)
ha ha! very good
frizzyd
  • Total Posts : 25248
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/02/15 12:46:53 (permalink)
Syhr





I just real life LOL'd in the middle of a conference call at this
 
Must stop browsing the forum during conference calls
21 21
  • Total Posts : 6647
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/02/15 14:12:28 (permalink)
I like that Gav, nice detail. 
gavinx
  • Total Posts : 8142
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/02/25 10:38:57 (permalink)
dazdsb
I like that Gav, nice detail. 




cheers mate! yeah he did a really nice job. was worried how all that precise dotwork was gonna heal but it's all come out perfectly
gavinx
  • Total Posts : 8142
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/06 11:31:50 (permalink)
not normally into super bright colours but this girl's work is amazing-
https://www.instagram.com/kshocs/ 
 
badder2
  • Total Posts : 2374
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/06 13:00:04 (permalink)
Daniel Snakeman
  • Total Posts : 32145
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/06 13:17:43 (permalink)
Stephen Moore is insane
Smokey McPot
  • Total Posts : 28052
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/06 13:43:51 (permalink)
badder2
https://www.instagram.com/p/Bbzz4-LFvkW/?taken-by=kshocs
 
Her own back piece is pretty nang 
 
Done by this guy 
 
https://www.instagram.com/getmooretattoos/
 
 




Thats sick.
 
My mrs back is finally finished.
badder2
  • Total Posts : 2374
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/06 14:29:39 (permalink)
Smokey McPot
badder2
https://www.instagram.com/p/Bbzz4-LFvkW/?taken-by=kshocs
 
Her own back piece is pretty nang 
 
Done by this guy 
 
https://www.instagram.com/getmooretattoos/
 
 




Thats sick.
 
My mrs back is finally finished.




My mrs has just started hers 
 
This guys doing it https://www.instagram.com/dotwork_damian/?hl=en
Smokey McPot
  • Total Posts : 28052
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/06 14:41:14 (permalink)
Oh nice!
gavinx
  • Total Posts : 8142
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/20 09:08:22 (permalink)
hi, anyone know any good line-work / b&w guys who've done any interesting optical illusion stuff?
 
i have an idea based on escher's waterfall and just want to see how doable it is
 
cheers
Joey Gunz
  • Total Posts : 16009
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/20 09:33:04 (permalink)
Sure I've got a couple more rec's for you Gav but first one that popped into my head; http://www.pietrosedda.com/ believe I've seen him do an Escher piece before but could be mistaken.
gavinx
  • Total Posts : 8142
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/20 13:43:33 (permalink)
Joey Gunz
Sure I've got a couple more rec's for you Gav but first one that popped into my head; http://www.pietrosedda.com/ believe I've seen him do an Escher piece before but could be mistaken.




cheers man... ah yes, i've seen a few of these bits before. great work.
 
do you know if he ever comes to london? not sure i'm gonna be able to travel for this unfortunately
dimdum
  • Total Posts : 16936
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/20 14:28:32 (permalink)
Got my Matt Nangeroni appointment fast approaching in 10 days!
gavinx
  • Total Posts : 8142
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/20 14:32:00 (permalink)
dimdum
Got my Matt Nangeroni appointment fast approaching in 10 days!



oh yes mate, of course! remind me what you're getting again?
21 21
  • Total Posts : 6647
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/20 15:21:51 (permalink)
This guy 'dotstolines' in Berlin does some awesome line-work.
 
https://www.instagram.com/dotstolines/?hl=en
 
Obviously got to travel but I'd love to get some work by him.
gavinx
  • Total Posts : 8142
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/20 17:12:41 (permalink)
dazdsb
This guy 'dotstolines' in Berlin does some awesome line-work.
 
https://www.instagram.com/dotstolines/?hl=en
 
Obviously got to travel but I'd love to get some work by him.




 
cheers daz
 
hey fun boy... https://www.instagram.com/p/BgVzo2uhHvg/ 
dimdum
  • Total Posts : 16936
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/23 21:22:35 (permalink)
gavinx
hi, anyone know any good line-work / b&w guys who've done any interesting optical illusion stuff?
 
i have an idea based on escher's waterfall and just want to see how doable it is
 
cheers


Check out Odd House

Does more abstract stuff but this might be what you mean

https://instagram.com/p/BTkJqChAh8H/
gavinx
  • Total Posts : 8142
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/24 13:58:42 (permalink)
Already got a bit from Oddhouse! But cheers mate

I think I’m gonna go for nick whybrow, who’s at parliament too
https://www.instagram.com/nick_whybrow
post edited by gavinx - 2018/03/24 14:09:30
The Duck of Death
  • Total Posts : 17811
  • Status: offline
Re: RE: London tattoo guys 2018/03/25 11:54:05 (permalink)
lea nahon is the absolute shit imo. 
 
might get a big thigh bit from her next time 
 
 
https://www.instagram.com/lea_nahon 
 
 
Page: << < ..161718 > Showing page 17 of 18
Jump to:
© 2018 APG vNext Commercial Version 5.0